WordPress on!

Ik ben gestart met Wordpress te gebruiken. Vanaf nu zal ik mijn bespiegelingen eerst op WordPress zetten en vervolgens doorlinken naar Facebook. Een van de dingen die ik daarbij zal doen is dat ik veel van mijn oude Facebook post ook ga toevoegen op WordPress. Ik stoor me namelijk aan Facebook omdat ik niet kan zoeken in mijn oude berichten. Het leuke van WordPress is dat het ook werkt met categorieën en tags. In de loop van de jaren heb ik verschillende onderwerpen al eens besproken. Nu kan ik door middel van de tags gemakkelijk vinden welke onderwerpen bij elkaar horen. En zien of mijn inzichten zich verdiept hebben (of niet!). Tot slot is een ander voordeel van WordPress dat ik het intellectueel eigendom blijf houden van wat ik zelf publiceer (in tegenstelling tot Facebook).

Leave a Reply

